Νέα πρόεδρος η Σερβέτα στον Γ.Σ. Δωδεκάνησος!
Η Ελένη Σερβέτα είναι η νέα πρόεδρος του Γ.Σ. Δωδεκάνησος παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Μιχάλη Χατζηδημητρίου που θα είναι γενικός γραμματέας. Η εξαιρετικά δραστήρια νέα πρόεδρος του συλλόγου θα ...
Η Ελένη Σερβέτα είναι η νέα πρόεδρος του Γ.Σ. Δωδεκάνησος παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Μιχάλη Χατζηδημητρίου που θα είναι γενικός γραμματέας. Η εξαιρετικά δραστήρια νέα πρόεδρος του συλλόγου θα ...